piątek, 30 marca 2012

WIOSNA NASZA



 Praca wre! Wszystko dzięki naszej specjalnej ekipie od zieleni miejskiej i estetyzacji... To ci wspaniali  ludzie od rana ciężko pracują po to by Gmina Dziwnów przyciągała swoim "apetycznym " i wiosennym wyglądem .  







Mam nadzieję że mieszańcy chociaż troszkę poczuli tak długo wyczekiwana wiosnę.






Bratki na rondzie wyglądają niesamowicie barwnie, dzięki temu miasto nabiera zupełnie innych kolorów. 






Zachęcamy wszystkich  mieszkańców do wiosennych spacerów a osoby z poza gminy do weekend-owych "wypadów" w nasze rejony :):):) Życzę miłego weekend-u!!!!
                                                                                                INKA



http://theyellowdoorpaperie.tumblr.com/post/3108130228/fromseatosee-bonne-fin-de-semaine-bom-fim-de

5 komentarzy:

  1. Jak pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. najpiekniejsze miejsce na ziemi:))Aga J.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie! kocham Dziwnów! Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pełen podziwu ze mój wisiłek i zaangażowanie w pracy przynosi takie efekty pozdrawiam . Michał . Jakusz XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pełen podziwu ze mój wisiłek i zaangażowanie w pracy przynosi takie efekty pozdrawiam . Michał . Jakusz XD

    OdpowiedzUsuń